Dependenta de balsamul de buze ?

Citind diverse articole de genul „Mituri despre frumusete” am constatat cu surprindere ca unul dintre cele mai comune mituri ar fi acela conform caruia balsamul de buze da depedenta. Evident ca mi s-a parut aberant, cum adica sa dea balsamul de buze dependenta ? Il folosesc atunci cand am nevoie de el, adica atunci cand imi simt buzele crapate sau uscate ca doar aceasta e menirea lui, de a le hidrata si proteja. Insa de cateva saptamani experimentez un fenomen foarte ciudat: nu pot adormi daca nu-mi simt buzele proaspat acoperite cu un strat de strugerel. Straniu stiu. Dupa ce ma spal pe dinti, inainte sa ies din casa, sa ma dau cu crema pe fata sau sa ma rujez trebuie neaparat sa imi hidratez buzele, ca altfel nu-mi pot continua rutina obisnuita. Simt ca-mi lipseste ceva daca nu indeplinesc si acest pas. Oricum macar la fiecare ora, indiferent ca sunt acasa, la scoala sau in oras, simt nevoia imperioasa sa  ma dau cu balsam.

In concluzie, cum fum nu iese fara foc, poate ca nici acest mit nu e cu totul nefondat.

https://i2.wp.com/www.skinmdnatural.com/blog/wp-content/uploads/2010/12/10dsaat.jpg

Lasă un răspuns

