Reduceri !

This article is available only in Romanian.

Imi cautam de mult o gentuta tip postas neagra matalasata si niste cercei mari, am obiceiul sa pierd des cercei. Asa ca profitand de perioada de reduceri m-am dus miercuri in cel mai vechi mall din Oradea. Uite ce am cumparat :


Fond de ten Rimmel Wake me up de la DM. Sunt si la DM reduceri, iar fondul de ten achizitionat cu 20 ron a fost un chilipir. Are 30 de ml si contine filtru Uv 15. Eu mi-am cumparat nuanta 103 True Ivory, pentru ca am tenul destul de deschis.

Gentuta matlasata de la New Yorker. Imi doream o geanta neagra insa avand in vedere ca a costat doar 20 de ron, pot trece peste faptul ca are si un pic de alb.

Bentite de par Stradivarius. Imi cautam de mult niste bentite elastice care sa le pot purta peste frunte, in stil hippy si am gasit aceste bentine impletite. 2 la pretul de 12 ron.

O caciulita crem de la H&M. Nu pot caciuli pentru ca am impresia ca imi turtesc coafura iar parul mi se ingrasa mai repede. Totusi anul aceasta mi-au cam inghetat urechile asa ca am luat caciula aceasta cu fundita la pretul de 10 ron.

Saptamana trecuta am fost la Meli Melo in Cluj. Si aici reduceri. Mi-am achizitionat o pereche de cercei argintii, un inel pe trei degete care reprezinta un sarpe, de asemea argintiu si o pereche de sosete pana la/peste genunchi, nude din dantela. Fiecare produs a costat 10 – 12 ron.

     

Consider ca am facut niste afaceri bune chiar daca mi-am cumparat doar accesorii. Totusi, perioada magica a reducerilor nu s-a terminat inca si mai am timp sa imi cumpar si niste lucruri mai „consistente”. Caut rochia tricotate perfecta de ceva vreme,  dar nu gasesc nimic care sa ma atraga catusi de putin, insa speranta moare ultima asa ca voi continua sa caut. Voi ce v-ati achizitionat de curand ?

Ps: oficial perioada reducerilor incepe pe 15 ianuarie si se sfarseste pe 15 aprilie. Neoficial, probabil prin mijlocul lunii februarie se va epuiza stocul produselor reduse. Spor la cumparaturi !

4 gânduri despre „Reduceri !

Lasă un răspuns

