Reduceri part II

This article is available only in Romanian.

Nu m-am abtinut si am mai dat un raid pe la reduceri. Adevarul e ca acum merita sa cumperi, acum intradevar reducerilor sunt de 70%. Problema e ca multe magazine au epuizat marfa sau mai am doar marimi mari.

Eu mi-am cumparat trei articole din Stradivarius, 2 din Lotus Mall Oradea si 1 din Iulis Mall Cluj. Aici chiar merita sa faceti o vizita pentru ca reducerile sunt mari, marfa exista, insa ar fi o problema cu marimile; totusi eu am gasit marimea M la aproape tot ce am dorit.

Am luat o camasa simpla, alba cu manecile suflecate. E un pic transparenta, insa purtata cu sutien nude nu se vede. A costat 29 ron, fiind redusa de la 29.95€ (~130 ron).

Al doilea obiect cumparat e o rochie neagra, imitatie piele cu tinte aurii. Vine bine pe corp, pune sanii frumos in valoare si are un mic decolteu la spate. A costat 35 ron, pretul initial fiind de 219 ron (abia acum am observat ca scrie si pe prima eticheta pretul vechi).
Ps: scuzati-mi balonul alb.

In final, fusta sclipitoare, arginte as zice eu, ei cred ca numesc culoarea aceasta „stone”. A costat 29 ron, pretul initial nu il stiu pentru ca am rupt eticheta mai demult.

Cam atat, sper ca v-am inspirat si va doresc spor la shopping daca planuiti sa aveti activitatea aceasta in curand !

4 thoughts on “Reduceri part II

    1. eu nu am gasit-o intamplator, eu am vazut-o pe site la stradivarius si tot asteptam sa se reduca, dar la noi in iasi cand a fost la reduceri erau doar marimea S si mie mi-ar trebui un M…. oricum, de mult o asteptam, cum astept acum reducerile urmatoare sa coboare pretul la Pull and Bear la o rochita de piele, de la 190 lei…..cat mai jos 😀

      1. Banuiesc ca in iulius ai fost, am fost si eu in iulius cluj si nu-mi amintesc sa fi avut rochita asta, iar tot ce aveau erau marimile L :)) da` am gasit-o intamplator in or, probabil e oras mai mic si nu cumpara lumea asa mult. Cred ca e chestie de noroc cu reducerile astea :)) oricum data viitoare sa incerci, eu am de la stradivarius bluza L, rochie M, fusta S, deci nu conteaza ft mult marimile :))
        O sa coboare in cateva luni, chiar acum nu merita sa iei cam nimic ca is bagate noile colectii, si apoi tot scad preturile

Lasă un răspuns

