Unghii ingalbenite ?

Cele care poarta des lac de unghii sau fumeaza, sigur sunt familiarizate cu aceasta problema : problema unghiilor ingalbenite. Pe mine nu ma deranjeaza foarte tare pentru ca si asa unghiile sunt acoperite mereu cu oja, dar totusi am incercat sa fac ceva ca sa remediez problema.

For the ones who often wear nail polish or smoke, this problem is a common one : the problem of yellow nails. I can’t say it bothers me very much because my nails are always covered with nail varnish, but still I tryed to do something to fix this problem.

Mi-am cumparat un lac de unghii de albit de la Farmasi, Nail Whitener. Unghiile mele nu le-a albit doar le-a acoperit cu un strat alb sidefat si se ingroasa foarte repede astfel ca nu poti folosi decat jumatate de sticluta. Asa ca m-am decis sa incerc si metoda traditionala : sucul de lamaie. Mi-am taiat o felie groasa de lamaie si mi-am frecat unghiile cu ea. Am lasat sucul sa actioneze cateva minute apoi mi-am spalat mainile si surpriza ! A functionat ! In concluzie tot remediile naturale sunt cele mai bune. Sper sa dea rezultate si in cazul vostru !

I bought a whitening polish from Farmasi, Nail Whitener. It doesn t make your nails whiter, it just coveres them with a white layer and it gets thicker really quickly so you can use only half of the bottle. So i decided to try the traditional method : lemon juice. I cut a thick lemon slice and I rubbed it against my nails. I let the juice do it`s part and after a few minutes I washed my hands and surprize ! It really worked ! I conclusion, natural remedies are still the best. I hope this works for you too !

Lasă un răspuns

