NOTW: my nails

Nu v-am mai prezentat manichiura mea pana acum pentru ca nu prea ma pricep (cel putin deocamdata) la facut modele. Dar mi-am cumparat o culoare foarte interesant si am vrut sa v-o arat : Khaki Force nr. 475 din gama Lasting Colour de la Miss Sporty.

I haven`t showed you my manicure before because I am not really good at nail art (at least for now). But I bought a very interesting colour and I wanted to show it to you : Khaki Force nr. 475 from the Lasting Colour collection from Miss Sporty.

E ok acest lac, se aplica usor, se usuca destul de repede, insa ma indoiesc ca va tine 7 zile asa cum sustine producatorul, pentru ca deja s-a dus un pic la varful unei unghii cand am facut baie, desi aveam unghiile facute de doar 2 zile. Oricum imi place culoarea, care e deosebita, merge foarte bine in sezonul rece si se potriveste si pe unghiile mai lungi.

This nail polish is ok, you can apply it easily, it dryes pretty fast, but I doubt it that it will last for 7 days, as the producer claims, because it already chipped a bit at one nail`s tip, when I took a bath, even though I did the manicure only 2 days before. Anyway I like the colour, which is really special, it is adequate for the cold season and it looks ok on longer nails.

2 gânduri despre „NOTW: my nails

Lasă un răspuns

