Before & After : Techno red

Niciodata nu mi-am vopsit sau incretit parul permanent; mereu a fost saten, drept si lung. Insa simteam nevoia de o schimbare de look si m-am gandit sa incerc ceva nou, dar care sa nu imi afecteze parul pe termen lung, asa ca m-am decis sa incerc o vopsea semipermanenta/nuantator.

In never dyed or curled my hair permanently; it has always been brown, straight and long. But I felt the need for a look change and I decided to try something new, but something that wouldn’t affect my hair on the long term, so I though I should try a semipermanent dye.

Am ales un rosu intens „Techno Red” de la Loncolor Trendy Colors care teoretic tine 6-8 spalari si nu contine amoniac. M-am spalat pe cap, am intins vopseaua conform instructiunilor, am tinut-o 30 de minute; apoi a trebuit sa clatesc destul de mult pentru ca apa era tot rosie si dupa ce m-am uscat am obtinut rezultatul pe care il puteti vedea mai jos.

I chose an intense red „Techno Red” from Loncolor Trendy Colors, which theoretically last up to 6 or 8 washes and does not contain ammonia. I washed my hair, I applyed the colour as the instructions said, I kept it on for 30 minutes; after I had to rinse it for a pretty long time because the water continued to be red and after I dryed my hair I got the result you cand see beneath.

Parul meu inainte, fotografie facuta cu telefonul, cred ca fara blitz.
My hair before, photo taken with my phone, I think without flash.

Parul meu dupa, poza cu aparatul foto cu blitz.
My hair after, posed with a camera with flash.

Parul meu este castaniu mediu si nu a iesit un rosu prea intens. Culoarea rezultata e un rosu mai inchis, profund, frumos, insa nu ceea ce imi doream eu. Daca vopseaua tine atat cat sustine v-o recomand pentru schimbari temporare de look, insa cand va alegeti culoarea sa tineti cont de nuanta naturala a parului vostru si daca a mai fost supus la colorari anterioare.

My hair is medium chestnut brown and the red didn’t come out intens. The colour I got is a darker, profound red, beautiful, but not what I wanted. If the dye lasts as much as it says, I recommend it for temporar look changes, but when you choose the colour, take into account the natural shade of your hair and the dyes before.

Cum arata parul meu dupa 2 luni ? Click aici.
How does my hair look after 2 months ? Click here.

30 thoughts on “Before & After : Techno red

  1. superba culoarea!
    sunt bruneta si sper sa imi iasa culoarea ca a ta,si nu rosul ala tipator de pe plic 😀
    voiam sa te intreb de cate pliculete ai avut nevoie pt a-ti vopsi parul?eu nu mai am parul la fel de lung ca al tau,il am pana la nivelul subratului – crezi ca doua pliculete imi ajung?
    si inca ceva:cum pot face testul de alergie,dat fiind ca aceasta vopsea e la plic si nu la tub(pe care il puteam inchide dupa executarea testului)?
    multumesc!:*

    1. pff daca esti bruneta nu stiu daca o sa se vada asa de tare, poate ar trebui sa il tii mai mult de 30 de minute si sigur iti ajung 2 plicuri, mie mi-au ajuns.
      eu nu am facut testul de toleranta :-s ma mai facusem in trecut cu vopsea din aceasta si nu am avut problema.. sincer nu pot sa imi dau seama cum ai putea inchide la loc plicul.. eventual sa muti continutul in alt recipient

  2. Eu sunt un saten putin mai ichis.. parul pana la umar:-? nu stiu daca sa folosesc ambele plicuri pt ca am parul des:)) sper sa imi iasa un roscat frumos ❤

    1. Daca vrei sa fie rosu-rosu tine mai mult vopseaua in par decat zice in instructiuni. Cred ca iti ajunge un plic pentru par pana la umeri, eu l-am folosit pe amandoua, dar am parul un pic mai jos de sani.

  3. Si eu as vrea sa incerc o schimbare de look temporar.. parul meu este tot castaniu..imi place foarte mult culoarea care ti-a iesit, dar as vrea sa imi spui cam dupa cate spalari s-a dus? nu vreau sa-mi stric culoarea naturala..

  4. Culoarea asta nu se duce niciodata, nici dupa ce te vopsesti cu vopsea permanenta. Am patit-o eu acum un an si chiar si acum dupa ce m-am vopsit de 3 ori de atunci tot nu s-a dus 😦

  5. 😦 nu stiu ce sa zic, poate nu a fost bine ca ai pus vopsea permanenta inainte sa fi iesit nuantatorul de tot. Parul meu e saten cum era si inainte :-?? In cel mai rau caz fa-ti un decapaj

    1. Cred ca va prinde, insa nu va fi asa de intensa ca pe ambalaj, nicidecum.
      Tine eventual vopseaua un pic mai mult decat scrie pe pachet.

  6. Si eu foloseam foarte mult vopselele astea, inainte sa trec la nuanta ce o am acum si sa folosesc vopsea permanenta.
    Dezavantajul e ca, daca te faci vara, cand vei merge la strand vei avea o surpriza neplacuta(iti zic din proprie experienta) :))

  7. Buna! Eu am parul saten deschis.
    Oare imi va iesi parul cu culoarea aceasta?
    (ps: esti ff draguta 🙂 iti sta superb cu culoarea aceasta)

    1. Buna ! Eu zic ca iti va ieși, dar nu un roșu asa intens ca pe ambalaj. Insa nu stiu daca se mai comercializează vopseaua aceasta, articolul e vechi. Mulțumesc frumos pentru compliment :*

Lasă un răspuns

