O primavara pudrata

A powdered spring

Probabil ati aflat deja ca unul dintre cele mai puternice trenduri ai primaverii 2012 este reprezentat de culorile pastelate. Am intalnit culori pudrade la prezentarile unor case de moda precum Louis Vuitton (poza de mai sus), Ralph Lauren (prima poza de jos), Givenchy, Burberry Prosum, Chanel si Max Azria (a doua poza de jos).

You probably have already found out that one of the most powerfull trends of the 2012 spring is pastel colours. We have seen powdered colors in the shows of some fashion labels such as Louis Vuitton (the picture above), Ralph Lauren (first picture beneath), Givenchy, Burberry Prosum, Chanel and Max Azria (the second picture beneath).


Initial trendul acesta mi s-a parut oarecum plictisor pana am vazut intamplator un film cu adolescenti americani, adolescenti care erau imbracati indiferent de sex sau constitutie in pasteluri si aratau extrem de rafinati, stilati si eleganti. De atunci m-am indragostit iremediabil de culorile pudrate, mai ales de verdele menta. Asa ca am facut o mica cercetare si am gasit haine frumoase in nuante de sorbet si pe paginile web ale unora dintre magazinele prezente pe piata din Romania.

At firts, this trend seemed kinda dull to me until I accidently saw a movie with american teenagers. This teenangers were exclusively dressed in pastels, regardless their sex or build and they look really exquisite, stylish and elegant. Since then I irremediably felt in love with powder colors, especially mint green. So I did a little reseach and I found beautiful clothes in sorbet shades also on the web pages of some stores present on the Romanian market.

Top Zara 159 ron

Balerini Zara 89 ron


Sacou / blazer Zara 299 ron

Pantofi / shoes H&M 129 ron

Palton/ coat H&M 199 ron


Tricou de dantela / lace t-shirt Berska 69 ron

Pantaloni / trousers Bershka 149 ron

Pantaloni scurti/ shorts Bershka 69 15 ron

4 gânduri despre „O primavara pudrata

    1. daa, dar pozele sunt mai mult pt inspiratie.. am ales magazinele astea pt ca au siteurile web cele mai ok si am putut lua pozele + pretul, dar mai sunt si altele care au pasteluri la preturi mai accesibile 😀

Lasă un răspuns

