Despre BB Up si customer care

Nu vreau sa fac reclama magazinelor BB Up, insa am gasit de curand o postare a unei domnisoare care se declara extrem de dezamagita si surprinsa de ceea ce a patit cand a incercat sa schimbe o pereche de pantofi, experienta care s-a terminat cu interventia bodyguarzilor si a politiei. Urat ! Asa ca m-am gandit sa va povestesc experienta mea cu BB Up si de ce cred ca sunt printre cei mai buni la capitolul customer care.

Anul trecut mi-am cumparat o pereche de cizme de vara din piele. Dupa cateva saptamani una dintre cizme s-a scamosat intr-un loc si chiar s-a rupt un pic. Inarmata cu garantia si pantofii m-am dus la magazinul BB Up de unde ii cumparasem si fara nicio intrebare suplimentara, domnisoara de la casa m-a invitat sa imi aleg altceva din magazin. Am fost surprisa cat de repede, usor si elegant s-a rezolvat problema mea.

Saptamana acesta, mi-a povestit mama cum sora mea a gasit ceva pereche de pantofi cu toc care sa ii placa, insa din pacate nu aveau marimea ei. Puteau sa comande de pe siteul firmei, dar trebuia platit si transportul asa ca cele de la magazin s-au oferit sa le aduca ele si au cerut un numar de telefon sa dea de mama mea. Peste cateva zile le-au sunat si le-au invitat sa isi ia pantofii. Povestea devine si mai interesanta pentru ca ajunse aoclo le-au cerut o suma un pic mai mare decat cea de pe site. Diferenta nefiind signifianta s-au gandit ca poate s-a scumpit produsul sau intra si transportul. Ajunse acasa, suna telefonul. O domnisoara de la BB Up le anunta ca a avut loc o mica incurcatura si ca le asteapta la magazin sa isi recupereze diferenta de bani.

In concluzie eu va recomand magazinele BB Up din Oradea si Cluj Napoca, si mai nou si din alte orase ale tarii. Pantofii sunt de piele, modele sunt variate, angajatele politicoase si aplica deviza „clientul nostru, stapanul nostru”. Spor la cumparaturi !

Lasă un răspuns

