Sampoanele uscate chiar functioneaza

De aproximativ un an intentionam sa imi cumpar un sampon uscat, insa mi-era putin teama ca parul meu se va transforma intr-un peisaj „inzapezit” dupa ce voi folosi pudra aceasta. Mai mult, la inceput, sampoanele acestea se puteau cumpara doar de pe internet. Incet incet au aparut si in magazine la preturi accesibile asa ca mi-am facut curaj si luna trecuta mi-am cumparat unul.

Dupa ce am citit mai multe review-uri (majoritatea pozitive) am mers in Dm-ul din Cluj si mi-am achizitionat samponul uscat Trend it Up de la Balea, care a costat aproximativ 10-12 ron. Deocamdata e singurul pe care l-am incercat.

Mi-am pieptanat parul, am spray-at putin produs pe carare, mi-am masat scalpul si la final mi-am pieptanat din nou podoaba capilara. Dupa o usoara senzatie de umezeala, parul meu a capatat volum, a scapat de luciul inestetic si s-a ales cu un miros discret si placut. Nu m-am trezit cu exces de pudra pe par, desi produsul e alb si parul meu e inchis la culoare. Cred ca secretul consta in aceea sa nu aplici prea mult sampon, „less is more” se aplica si aici. Daca nu sunteti multumite de rezultat puteti spray-a din nou zona respectiva.

Nu stiu exact cat tine efectul. Eu deobicei ma dau dimineata si seara, sau cel tarziu a 2a zi ma spal pe cap. Adevarul e ca niciun produs nu va inlocui vreodata apa si samponul clasic. Toate acesta fiind spuse, eu va recomand samponul uscat Trend it Up pentru ca face o treaba foarte buna intr-un timp foarte scurt.

2 thoughts on “Sampoanele uscate chiar functioneaza

Lasă un răspuns

