Despre Normaderm si nostalgia tenului perfect

Prinsa intre sfintele sarbatori, venit de la Cluj, mers la tara, intors la Oradea, musafiri, rude, era cat pe ce sa uit de un concurs foarte interesant, cel organizat pe blogul lui Special Koko, in care se pune la bataie un produs de curatare 3 in 1 + Crema Normaderm.

Mi-a atras atentia aceasta crema pentru ca de cateva luni duc o mica lupta cu tenul meu. Desi pana la 20 de ani am avut o piele aproape perfecta, din toamna mi-au rasarit pe frunte niste „monstruleti” care nu sunt nici cosuri, nici puncte negre ci niste mici umflaturi care par pline cu sebum. Ritualul meu de ingrijire format din  demachiere de 2 ori pe zi +  crema hidratanta noncomedogenica + exfoliere saptamanala + vizite la cosmetica pare sa nu sperie „monstruletii” care continua sa existe bine merci pe fruntea si tamplele mele. Am ajuns sa cred ca singura solutie pentru mine e vizita la domnul doctor. Asta pana cand am citit articole despre crema Normaderm si am aflat ca problema mea se numeste „relief uniform„, este destul de comuna si ca acest produs ajuta la eliminarea „monstruletilor”.

Mai mult, Normaderm lupta si impotriva altor probleme ale tenului pe care mai nou le am si eu, pentru ca ,deh, o nenorocire nu vine niciodata singura. De exemplu porii dilatati. Stiam ca e normal sa apara odata cu varsa, insa la 21 de ani cred ca sunt un pic cam tanara sa ma confrunt cu asa ceva. Sau luciul inestetic, dar mai ales petelele care raman dupa ce masacrez punctele de grasime de pe frunte, asa ca o mica razbunare pentru faptul ca mi-am permis sa le elimin.

Toate acestea fiind spuse, sunt foarte curioasa de ce poate face acest produs, care pare a fi produsul ideal pentru tenul meu. Merita incercat, mai ales pentru ca rau nu poate face avand in vedere ca nu contine parabeni, este noncomedogenic, hipoalergenic si recomandat chiar si pentru pielea sensibila. Contine ingrediente recunoscute pentru eficienta lor precum LHA, acid salicilic si glicerina.

Lasă un răspuns

