Bratara statement

De ceva timp mi s-a pus pata pe bratarile acelea late, tip „cuffs” aurii, purtate de blogerii de moda. Problema e ca eu am mana destul de subtire si nici o astfel de bratara nu imi statea ok. Dupa indelungi cautari m-am oprit asupra unei bratari de la H&M. Nu e asa lata si nici simpla cum imi doream, insa spre deosebire de majoritatea bratarilor late,aceasta are dispozitiv de inchidere,nu e fixa si arata chiar ok pe mana mea. Va place?

For some time now, I had a crush on that wide golden bracelets, „cuffs”, worn by fashion bloggers. The problem is that I have a pretty thin arm and none of these bracelets looked nice on me. After long searches I stopped on a cuff from H&M. It isn’t that wide and simple as I wanted, but, apart from the majority of wide bracelets, this one has a closing device, and looks quite ok on my hand. Do you like it ?

Pentru ca tot sunt la moda accesoriile statement m-am hotarat sa va arat ce puteti gasi in magazine, in materiile de bratari supradimensionate. Oferta e bogata si variata.

Because statement jewelery are in fashion, I decied to show you what you can find in stores, concerning oversized bracelets. The offer is rich and varied.

Stradivarius 29 ron

Stradivarius 39 ron

H&M 29 ron


http://www.net-a-porter.com

Asos €13

Lasă un răspuns

