Accesorii statement

De vreun sezon au inceput sa imi plac si mie bijuteriile supradimensionale. In timp mi-am facut si o colectie mica pe auriu de accesorii statement. Intamplarea a facut ca toate sa fie de la H&M. Am si niste inele statement, dar „neasortati” cu restul bijuteriilor. Va plac genul acesta de podoabe ?

A season ago, I started liking this oversized jewelry.  In time, I got a little golden collection of statement accesorios. By chance, they all are from H&M. I also have some statement rings, but ill-sorted to the rest. Do you like this kind of bling-blings ?

Ps: imi cer scuze pentru colanul cu urme de degete !
Ps: I apologise for the „finger printed” collar !

Lasă un răspuns

