Smoking

Hot or not : fumatul pe strada / smoking in the street

Am vazut astazi pe strada o fata tanara, draguta si trendy. Singurul lucru care ii strica imaginea, din punctul meu de vedere, a fost tigara aprinsa din mana. Mi se pare ca arata extrem de inestetic oamenii care fumeaza pe strada, mai ales reprezentantele sexului frumos. Voi ce parere aveti ?

Today I saw on the street a young, pretty and trendy girl. The only thing that ruin her imagine, from my point of view, was the lit cigarette from her hand. I think people, especially ladies, who smoke in the streets look really unaesthetically. What do you think ?

2 gânduri despre „Smoking

  1. Mie nu imi plac fetele/femeile care fumeaza, mi se par vulgare. In poze si editoriale poate par hot&sexy, dar cand vezi in viata reala e altceva

Lasă un răspuns

