Gliss Express-Repair Oil Nutritive – review

Mi-am cumparat un spray Gliss Express, pe care am dat aproximativ 12 lei pentru ca parul meu se incalcea foarte tare si pentru ca varfurile nu sunt la fel de stralucitoare ca restul parului. Au un aspect care nu imi place, care poate fi reparat cu placa de par, insa stim cu totii cat de daunatoare sunt acestea.

Ce scrie pe ambalaj : „Aveti parul lung cu varfurile despicate ? Balsamul Express-Repair Oil Nutritive cu 7 uleiuri hranitoare asigura instant o pieptanare usoara si protectie impotriva varfurilor despicate. Noua formula cu Complex de Cheratina Lichida repara parul atat la suprafata, cat si din interior.”

Eu il folosesc pe parul umed dupa spalare, si pe parul uscat mai ales cand se incalceste. Bineinteles nu se clateste si nu recomand sa fie aplicat aproape de radacini pentru ca probabil va da un aspect un pic gras, avand in vedere ca are in compozitie 7 uleiuri.

Ce face ? Lasa parul stralucitor, moale, matasos, parfumat si destul de usor de pieptanat. Evident ca nu repara varfurile despicate pentru ca niciun produs nu poate face acest lucru. Miroase frumos, fructat dar cam puternic.

Eu va recomand produsul daca nu aveti probleme mari cu parul ci doar vreti sa ii adaugati un plus de stralucire si catifelare, fara a cheltui o avere. Contine keratina si 7 uleiuri printre care ulei de argan, de macadamia, ulei de masline, ulei de migdale, si de susan, deci de daunat nu are cum sa dauneze.

Lasă un răspuns

