Look of the week

This stylish girl from Milano shows us that knits can also be worn during warm months.

Fata aceasta stilata din Milano ne arata ca tricotajele pot fi purtate si in lunile calde.

2 gânduri despre „Look of the week

  1. Chiar imi place ideea de haine crosetate vara, am vazut in magazine multe chestii dragute :)) Btw, ma bucur sa iti descopar blogul , si mai ales ca ne cunoastem …:) Mi-ar placea sa postezi outfiturile tale . Have a nice day ! Pupici

    1. M-am gandit si eu la asta dar momentan nu am „fotograf” :)) probabil dupa sesiune o sa ma ocup si de asta. Pupici si tie !

Lasă un răspuns

