Review – Rimmel Stay Matte Foundation

Mi-am achizitionat acum cateva zile un fond de ten Stay Matte de la Rimmel din Dm, la pretul de aproximativ 27 de lei (30 ml). Mi-a atras atentia cuvantul „Matte” din denumire pentru ca am probleme cu luciul inestetic al tenului, mai ales vara.

Din pacate, chiar si cu acest fond de ten, pielea tot luceste. Acoperirea e ok, medie, ascunde punctele rosii si cearcanele, insa aplicarea e destul de dificila. Consistenta e foarte fluida, fondul aproape curge si mi se pare si putin lipicios. Totusi, nu incarca tenul si ii da un aspect natural. Un alt plus il constitue faptul ca nu contine talc, parfum, uleiuri sau parabeni, dar contine extract de musetel care e calmant, si extract de castraveti si bumbac, recomandate pentru tenul cu tendinta de ingrasare.

Per total, isi face treaba mai putin in ceea ce priveste partea cu impiedicarea luciului tenului. Insa, luand in considerare si pretul deloc piperat, il recomand. Totusi, nu se ridica la nivelul „fratelui” sau de la Rimmel, Wake Me Up.

Lasă un răspuns

