Cum am scapat de cosuri

Article available only in Romanian.

Va povesteam nu demult ca de vreun an te zile ma „lupt” cu cosurile de pe frunte, care de fapt nu sunt chiar cosuri ci un fel de micute chisturi pline cu sebum. Intr-un final , dupa ce am incercat diferite creme si am fost la salon, am ajuns la dermatolog care dupa ce s-a uitat cateva secunde la fata mea, mi-a prescris o crema. Va dau si voua reteta, poate va va fi de folos, in cazul meu s-a dovedit a fi eficienta. Am folosit-o aproximativ o saptamana si am scapat de 90% dintre bubite, iar acum urmeaza sa merg la cosmeticiana, asa cum mi-a recomandat medicul. Cu crema nu ma mai dau pentru ca e foarte grasa, si am hotarat sa fac pauza cat timp nu am probleme.

Reteta e urmatoarea :

  • utrogestan 3 cp.
  • acid salicilic 3 gr.
  • eritromicina 12 tb.
  • sulf PP 8 gr.
  • unguent simplu 100 gr.

Se foloseste odata pe zi, seara, pe tenul curatat in prealabil.

Lasă un răspuns

