Review Gerovital Sun – Ulei bronzant regenerant

M-am bronzat ! Dupa multe vizite la solar, zile petrecute la piscina dupa care pielea mea se incapata sa ramana alba, am ajuns la mare, am aplicat uleiul bronzant regenerant Gerovital Sun si dupa doar cateva ore de plaja,  pielea mea s-a inchis cu vreo doua nuante.

Sunt aproape sigura ca faptul ca m-am bronzat in sfarsit se datoreaza acestui ulei. Eu am luat cu SPF 10 pentru ca sunt satena si nu am pistrui si s-a dovedit a fi suficient. In plus, fiind vorba de un spray, lotiunea se aplica foarte usor pe piele. Produsul contine ulei de rodie si de masline, dar si betacaroten, substante cunoscute pentru proprietatiile lor de hidratare ale pielii si intensificare a bronzului.

Singurul inconvenient al acestui produs este faptul ca are o consistenta foarte grasa, lucru de asteptat pentru ca totusi vorbim de un ulei. Imi place ca nu are miros puternic si nu mi-a patat hainele.

Luand toate cele spuse mai sus in considerare, va recomand uleiui bronzant regenerant de la Gerovital Sun, care protejeaza pielea de arsuri, dar si accelereaza bronzarea naturala.

2 gânduri despre „Review Gerovital Sun – Ulei bronzant regenerant

  1. Ce frumos, ce frumos!
    Asa este si pielea mea, se incapataneaza sa ramana alba sau, daca o fortez (am ramas o zi intreaga la piscina cu protectie destul de scazuta), ma transform intr-un rac.
    Ma bucur ca am gasit review-ul tau! Sper sa am rezultate la fel de bune!
    P.S: ma bucur ca din ce in ce mai mult eproduse romanesti isi fac treaba mult mai bine decat branduri cu nume sonor!

    O zi faina,
    J.

    1. Ma bucur ca ti-a fost de folos !
      Eu anul asta m-am dedat pe solar oricat de nesanatos ar fi si am reusit sa ma bronzez.
      Uleiul e bun, chiar il recomand.

Lasă un răspuns

