Review lotiune regeneranta cu petroleum Gerovital Plant

Lotiunea regeneranta cu petroleum Gerovital Plant se foloseste impotriva caderii parului. Eu am folosit-o la recomandarea mamei mele pentru ca are in compozitie ulei de ricin, ingredient recomandat de tipa de la salon pentru varfurile mele care se mai incalcesc.

Am respectat intocmai instructiuniile de pe sticluta, am aplicat produsul pe scalp, dar si pe lungimea parului si l-am lasat sa actioneze 3-4 ore. Am presupus eu ca e cam gras tratamentul, asa ca mi-am samponat parul de doua ori cu Pantene si am clatit bine si cu apa calda si apa rece. Dupa ce s-a uscat parul, surpriza ! Parea nespalat de o saptamana, imbacsit, uns. Stiti ce se intampla cu podoaba capilara daca nu este curatata mult timp ? Se lipeste cumva in suvite. Exact acest lucru se intampla si cu parul meu proaspat spalat. Evident ca m-au napadit dintre cele mai neplacute sentimente mai ales ca a 2a zi aveam examen asa ca l-am mai spalat odata, de data asta l-am samponat de 3 ori cu Wash and go si am aplicat balsam pe radacini, chiar daca nu e recomandat. Dupa a doua tura de spalare, parul nu mai parea murdar, era fin si nu mai era imbacsit, dar nici nu radia de curatenie ca inainte. Mai mult, mirosul acela intepator al tratamentului se mai simtea chiar si acum. Singurul lucru pozitiv pe care l-am observat e o oarecare ingrosare superficiala a firelor de par, mai ales la varfuri.

Eu am folosit acest tratament o singura data si ma voi opri aici. Nu imi cade parul asa ca nu merita sa folosesc un produs care efectiv da parului meu un aspect jegos ! Am inteles ca in cazul unor fete a avut doar efecte pozitive, si chiar astept comentariile celor care au mai incercat acest produs. Poate la mine rezultatul nu a fost cel mai bun si pentru ca parul meu este gras la radacina. Personal nu recomand aceasta lotiune.

12 gânduri despre „Review lotiune regeneranta cu petroleum Gerovital Plant

  1. Eu una cred ca nu sti tu sa te speli corect si ai folosit prea multa Lotiune, spune clar pe etiqeta: tamponati cu un tanpon pe radacina si pe firul de par nu sa torni sticluta in cap.

    1. Draga domnisoara, nu toata lumea e tont ! Asta am facut, am tamponat cu o discheta demachianta parul (apropo se scrie „tampon” nu „tanpon”; pacat ca nu esti asa desteapta precum te crezi) iar in ceea ce priveste spalatul pe par nu cred ca e o asa mare scofala, daca tie ti se pare.. ei bine dupa cum spuneam nu toti suntem tonti ! Daca mi-ai vedea parul ti-ai da seama ca stiu sa ma spal pe cap (exista vreun om sa nu o stie face ? Jesus), insa pur si simplu solutia aceasta e prea uleioasa, probabil e nerecomandata parului gras, iar daca nu iti convine review-ul meu SINCER nu pupindosist te rog sa nu mai imi citesti blogul. O zi buna !
      ps: eticheta nu etiqeta ! pe principiul, daca taceai filosof ramaneai..

      1. Iti spun acelasi lucru si tie, B. Daca taceai…. (Ma refer la al doilea mesaj postat de tine). Am fost tentata sa iau de bun primul mesaj al tau, desi experienta mea cu aceasta lotiune a fost diferita, in sensul pozitiv. Insa vaz and cum ai raspuns dupa aceea…. Ma gandesc si eu ca poate ai folosit prea multa lotiune pe par, un pic cam fara masura… (cum faci si cand vorbesti).
        Lotiunea este excelenta, se spala foarte usor dupa tratament iar parul meu arata lucios si curat dupa o prima folosire. Si pot alune ca am lasat lotiunea pe par si scalp o noapte intreaga.

      2. Sa imi ceri sa tac pe propriu-mi blog e cam aberant, nu crezi ? Orice om cand lasa un comentariu se asteapta sa i se raspunda. Nu cred ca tu ai fi scris daca stiai ca nu exista cine sa iti raspunda.
        In ceea ce priveste lotiunea, fiecare par e diferit, cu caracteristici unice. Nu e ceva iesit din comun ca acelasi produs sa aiba rezultate diferite folosit de persoane diferite.

  2. Daca ar fi asa usor 😦 mi-e imi cade parul din cauze genetice deci tratamentele naturiste nu functioneaza la mine. Dupa consultul dermatologic, la recomandarea domnului doctor urmez tratamentul cu 5% minoxidil de la Rogaine. Cica opreste caderea parului in 3 saptamani si regenereaza parul in 3-4 luni. Sper sa functioneze si in cazul meu ca nu mai stiu la ce solutie sa apelez.. Intre timp folosesc un produs numit Toppik ( e relativ destul de nou la noi dar am vazut ca-n alte tari se foloseste cu succes de ani buni.. eu tot de pe forumuri straine am aflat de existenta lui). E ca un fel de praf (nanoparticule de cheratina mai precis) pe care il aplici pe par, se lipeste de acesta si parul pare mult mai des. In cazul meu functioneaza perfect, nimeni nu-si poate da seama ca am parul rar, nici daca priveste de foarte aproape. ..voi care ati folosit Rogaine aveti ceva sfaturi pentru mine?

    1. Cred ca cel mai bine e sa mergi pe mana doctorului, el te-a vazut de aproape si are experienta in astfel de cazuri asa ca sfatului e mai bun decat ce pot spune eu sau altcineva.
      Eu zic sa iti faci si niste analize, poate ai ceva carenta de vitamine, minerale si te-ar ajuta niste suplimente.
      Vezi ca parul cade si de la stres sau de la o dieta necorespunzatoare asa ca ai grija de tine.

      1. INTRADEVAR NECESITA 2-3 SAMPONARI.DEASEMENEA ESTE UN PRODUS BIFAZIC,DAR ACEST LUCRU ESTE SPECIFICAT DOAR PE SITE.DECI TREBUIE AGITAT BINE INAINTE DE APLICARE.ESTE POSIBIL CA TU SA FI APLICAT MAI MULT ULEI DE RICIN(ULEIUL SE RIDICA LA SUPRAFATA) CARE INTRADEVAR IMBACSESTE FF RAU PARUL

        EXTRAS DE PE SITE:
        Produsul este bifazic, de aceea necesită o bună o bună omogenizare a fazelor înainte de utilizare.
        Se agită bine flaconul apoi loţiunea se aplică cu ajutorul unui tampon de vată pe pielea capului şi pe toată lungimea firului de păr. Se masează bine, iar apoi lasă să acţioneze timp de 3-4 ore. Spală bine pe urmă cu Şamponul regenerant.
        Se folosește pe părul uscat, înainte de spălare, o dată pe săptămână.

    1. Cel mai bine sa consulti totusi un medic. S-ar putea ca problema sa aiba o cauza interna de exemplu carente de vitamine sau minerale sau chiar stresul si atunci degeaba folosesti tratamente externe ca nu prea ajuta :-??

      1. eh cu cateva schimbari in stilul de viata se mai reduce si el 😛 si mai e si chestia aia cu „the less you care , the happier you will be” si „stress is caused by giving a f**k” deci uneori e bun si putin miserupism in viata pentru a mai elimina din stres :))

Lasă un răspuns

