Newspaper nails – Tutorial

Ai nevoie de :

  • base coat
  • top coat
  • lac de unghii intr-o nuanta deschisa
  • alcool (vodka, spirt etc)
  • un recipient micut
  • 10 bucati de ziar
  • optional : dischete demachiante si betisoare de urechi

Cum se procedeaza : Pentru inceput iti faci o manichiura obisnuita, adica base coat si doua straturi dintr-un lac deschis la culoare. Eu am folosit alb, insa merge si pe gri deschis, roz pal, lila si asa mai departe. Apoi astepti sa se usuce bine de tot. Eu am trecut la urmatorul pas la o zi sau doua dupa ce am aplicat oja alba.

Inainte de a trece la urmatorul pas trebuie sa iti pregatesti materialele : intr-un recipient micut, dar suficient de inalt sa iti acopere unghia toarna alcool; eu am folosit vodka, iar dintr-un ziar taie 10 bucatele mai mari decat unghia ta.

Scufunda fiecare deget in alcool si tine-l cateva secunde, apoi scoate-l si aplica pe el bucata de ziar, precum un sticker si tine apasat aproximativ 15 secunde. E foarte important sa nu misti ziarul. Eu am imbibat o discheta demachianta in alcool pe care o apasam pe ziarul aplicat pe unghie si apasam. Dezlipeste ziarul si voila ar trebui sa ai un model interesant pe unghie. Repeta pentru fiecare deget in parte, iar la final aplica un strat de top coat, pentru ca atfel tusul de pe ziar se curata cu apa si sapun. Daca imprimeul a depasit conturul unghiei, foloseste un betisor de ureche imbibat in acetona pentru a curata.

Sper ca v-a placut articolul si veti incerca si voi aceasta metoda usoara, rapida dar de efect. Eu am mai aplicat lac incolor odata sau de doua ori si m-a tinut manichiura 10 zile !

2 gânduri despre „Newspaper nails – Tutorial

Lasă un răspuns

