Halloween

Sunt o mare fana a acestei sarbatori, denumita de catre unii „de import”. Consider ca Halloween-ul reprezinta un motiv extraordinar de distractie si amuzament pe seama altor oameni, dar mai ales pe seama propriei persoane si bineinteles, scuza pentru a speria rudele si prietenii mai slabi de inger sau superstitiosi.

Pentru ca mai sunt doar cateva saptamani pana pe 31 octombrie, m-am decis sa va ofer odata la cateva zile, aici pe blog, articole legate de Halloween. Vreau sa va ofer idei de costume (chiar daca eu inca nu mi l-am ales pe al meu), idei de decoratiuni si filme tematice si, nu in ultimul rand, informatii legate de evenimentele care vor avea loc in aceasta perioada.

Lasă un răspuns

