Absenta mea e motivata

Stiu ca in ultimul timp posturile au cam lipsit de pe blog si imi pare rau pentru acest lucru, insa din pacate sanatatea mea nu e cea mai buna zilele acestea. Se spune ca o problema nu vine niciodata singura, in cazul meu se aplica. Din fericire nu am nimic grav, insa am fost prost dispusa si pur si simplu nu am avut chef de blog, nu mi-a stat mintea la el mai ales ca, oricum, aveam muulte lucruri de facut, pe care din pacate a trebui sa le aman. Totusi, de azi voi incerca sa postez din nou zilnic pe blog.

2 thoughts on “Absenta mea e motivata

Lasă un răspuns

