Review Farmasi fard de obraz Tender

Nu sunt mare fana a fadurilor de obraz si nici nu ma prea pricep la aplicarea lor asa ca singurele doua lucruri care ma intereseaza cand cumpar un astfel de produs sunt: sa nu aiba un pret piperat si sa se aplice cat de cat facil.

De curand mi-am cumparat blushul de la Farmasi Tender (5 gr.), de care sunt foarte multumita. A costat doar 12 ron, se aplica destul de usor cu pensula (care nu este inclusa), este suficient de pigmentat si se uniformizeaza usor, iar ca bonus, miroase dragut ! In plus, culoarea pe care am cumparat-o eu arata foarte natural. Am ales nuanta 01, piersica, insa gama cuprinde 8 nuante dintre care puteti alege. Recomand.

Mai multe detalii si nuantele, dar si alte produse gasiti pe site-ul oficial.

Lasă un răspuns

