Cum e la o sedinta de masaj anticelulitic

Acum o luna am fost pentru prima data la masaj anticelulitic, si pentru ca exista destule mituri pe internet despre acest tratament, m-am hotarat sa va povestesc despre experienta mea.

In primul rand acest tip de masaj se efectueaza asupra coapselor, feselor, soldurilor si burtii. Senzatie nu este deosebit de placuta, insa nu doare asa tare cum m-am facut blogosfera sa cred, daca durerea este mare spuneti-i terapeutului si el va reduce intensitatea masajului. Nici nu mi-au ramas vanatai sau alte urme, cum se vehiculeaza in spatiul virtual, e drept ca pielea mi s-a inrosit, insa isi revine destul de repede. Totusi, dupa tratament am avut frisoane, lucru normal, datorat cred ca cremei termice si dupa primele sedinte m-am ales cu o febra musculara nu foarte pronuntata.

Un masaj anticelulit dureaza o ora si costa la salonul la care merg eu 30 de lei. In lipsa de timp sau bani, se pot face si sedinte de 30 de minute. E necesar sa fie efectuate minim 2 masaje pe saptamana pentru ca tratamentul sa fie eficient si e nevoie de un total 10 – 20 de sedinte, insa numarul acestora depinde evident de gradul de celulita al fiecareia dintre noi.

Masajul anticelulitic prezinta numeroase beneficii : stimuleaza circulatia sanguina si limfatica, dezintoxifica organismul, tonifica pielea si bineinteles ajuta la reducerea aspectului inestetic de coaja de portocala. Dupa aproximativ 7 sedinte am observat o reducere a celulitei mai ales pe fese unde era mai pronuntata si o reducere a circumferintei zonelor masate si a diminuarii grasimii abdominale. Totusi, nu stiu daca acest efect se datoreaza exclusiv masajului sau si faptului ca in ultimul timp mananc mai putin; insa am de gand sa ma tin de toate cele 20 de sedinte, pentru ca dupa cum se prezinta situatia acum, voi obtine rezultate foarte bune. Merita sa incercati si voi acest procedeu.

Lasă un răspuns

