Cum v-ati petrecut de Halloween ?

Sper ca nu ati catalogat aceasta sarbatoare drept „comerciala”,  „importata” si asa mai departe si ati profitat de ocazie pentru a va distra, amuza, costuma sau a-i speria (nu foarte tare) pe cei apropiati.

Eu am fost aseara la o petrecere tematica in Oradea, unde am avut bucuria de a vedea o multime de oameni costumati sau macar machiati care de care mai traznit si creativ. Eu am fost o majoreta moarta. Voi ? Daca aveti poze, mi-ar facea mare placere sa le vad. Mi le puteti trimite pe byanca_mary@yahoo.com .

Lasă un răspuns

