Cum indepartam oja cu sclipici de pe unghii ?

Am vrut sa fac poze noii mele oje Essence, insa pentru ca era aplicata peste o manichiura veche argintie s-a ciobit dupa cateva zile si am sters-o. Atunci m-am lovit de o mare problema : indepartarea ojei cu sclipici de pe unghii. E groaznic, dureaza mult, discheta demachianta se lipeste de unghii si am ajuns sa le zgariu efectiv pentru a elimina sclipiciul mare. De aceea m-am gandit ca inainte sa va prezint articolul cu care va sunt datoare, despre frumusete in sezonul rece, va prezint o metoda care promite sa indeparteze lacul cu sclipici de pe unghii foarte usor. Nu am incercat-o inca dar abia astept sa o fac.

Va recomand ca in loc de bucati de vata sa folositi dischete demachiante, eventual taiate in patru pentru a se potrivi perfect marimii unghiei si sa lasati acetona sa actioneze 10 – 15 minute. Dupa aceea unghia ar trebui sa ramana perfect curata, fara fragmente de lac ca in tutorial.

Lasă un răspuns

