Pregatiri de iarna in materie de beauty

Inceputul unui nou sezon nu inseamna doar reinoirea sau reimprospatarea garderobei, ci si a trusei de make up si ingrijire.  Daca sezonul cald ne invita sa purtam culori pastelate, prafuite sau neon, cat mai luminoase precum soarele care straluceste puternic pe cer, in sezonul rece trebuie sa trecem pe nuante inchise, sobre, sau metalice, cu sclipiri ce ne amintesc de magia sarbatorilor de iarna.

Acum e momentul sa va achizitionati macar un produs de make up (ruj, gloss sau fard de pleoape) si o oja in culorile noului sezon. Eu va recomand rosu – sangeriu (burgundy) care e in mod cert culoarea must have a sezonului, in make up dar si in vestimentatie. Eu mi-am achizitionat de la Dm, un ruj Miss Sporty la un pret de nimic (12 lei) in nuanta 250 Cabaret, singura culoare care se apropia de ceea am vazut eu la vedete si din magazinul Crisul Oradea un lac de unghii de la Essence (8 lei), 112 Time for Romance, un lac holografic superb cu sclipici mic si mare hex.

Rujul are o usoara nuanta de mov (depinde si de lumina), iar lacul am observat ca arata cel mai bine aplicat peste un negru. Am facut si o poza care din pacate a iesit cam neclar sa va arata cum se vede oja aplicata de una singura in doua straturi sau peste un visiniu.

Tendintele intalnite pe podium sunt cele obisnuite pentru acest sezon, buzele colorate puternic in culori stralucitoare sau mate de rosu, zmeuriu sau visiniu, pleoapele urmeaza tendinta machiajelor dramatice fiind colorate puternic in roz, auriu, incarcate de tus negru sau bleu, sau machiate pe stilul  smokey eyes sau cat eyes in varianta clasica sau exagerata. Totusi, a exista un machiaj care pe mine m-a impresionat si chiar am incercat sa-l recreez, cel din prezentarea Roberto Cavalli: buze nude si ochi fardati cu auriu, mov, verde metalizat si un pic de maro in coltul extern.

Pe langa produsele de make up, nu trebuie sa uitam nici de cele de ingrijire, care devin indispensabile odata cu scadere temperaturilor. E obligatoriu sa folosim o crema de fata hidratanta, crema de maini si saptamanal o masca hidratanta pe par. Nu trebuie sa uitam nici de balsamul de buze ori de varianta sa naturala, mierea sau de manusi care pot face minuni pentru pielea sensibila a mainlor intr-o zi geroasa de iarna.

//

Lasă un răspuns

