Hot or not : Boys wearing make up

Ma uitam aseara la cel mai nou episod Pretty Little Liars. E o petrecere de Halloween in tren, toata lumea e costumata si puf apare Adam Lambert, un cantaret tare frumusel, talentat (a iesit pe locul doi la concursul American Idol 2009) si foarte machiat ! E drept ca era o petrecere tematica, dar Adam se prezinta cam mereu acoperit de un strat de make up.

Sa zicem ca inteleg ca persoanele publice trebuie sa iasa in evidenta cumva, dar totusi de ce aleg baietii sa se machieze, si mai ales asa exagerat ? Mi se pare normal ca femeile sa se foloseasca produse de make up pentru ca asta e, noi reprezentam sexul frumos si din pacate o femeie mereu va fi apreciata in primul rand pentru fizicul ei. Folosim machiajul si pentru a ne acoperi unele defecte sau complexe, eu cred ca as iesi din casa mereu nemachiata daca nu as avea cearcane. Dar ei ? Vor sa se transforme si ei in niste papusi masculine ? Inteleg sa foloseasca un corector sau o pudra matifianta, dar nu si creioane kolh, farduri de pleoape sau rujuri. In ceea ce-l priveste pe Adam, el arata superb si cu fata curata.

Exista multe vedete masculine care de-a lungul timpului au apelat la aceasta tehnica de infrumusetare a chipului, vedete precum :  Prince, Pete Wentz, Jared Leto, David Bowie ori Boy George . Personal nu ma deranjeaza sa vad un tip machiat pe scena, intr-un pictorial sau video, insa daca iubitul meu, fie el si star international, ar ajunge sa poarte machiaj, chiar si natural, ziua sau in club sau la zile de nastere, m-as gandi ca ar trebuie sa scap de el repede pana nu as ajunge sa fiu eu cea care are camasa patata de ruj.

Voi ce parere aveti ? E mai atragator un baiat machiat sau e chiar respingator ? Sau pur si simplu depinde de situatie sau de barbat ?

4 thoughts on “Hot or not : Boys wearing make up

  1. ti-am rasfoit tot blogul si m-am oprit la acest post pentru ca in general imi plac barbatii metrosexuali. si ca sa iti raspund la intrebarile din finalul post-ului, mie imi plac barbatii daca isi dau cu un pic de rimel sau eventual putin creion, important e sa nu exagereze. boy george de exemplu e un caz special ca multi altii. in primul rand pe el nu il poti avea ca iubit pentru ca e gay dintotdeauna (apropo, ai vazut filmul „worried about the boy”? despre tineretea lui boy george si despre cum a devenit celebru). unui baiat hetero nu i-ar sta bine machiat ca o femeie pentru ca marea majoritatea a baietilor hetero au ategiamente mult mai masculine decat cei gay (aici ma refer la cei gay care folosesc make-up, nu zic ca toti sunt asa). oricum totul depinde de gusturi, mie imi plac barbatii care se ingrijesc mereu 🙂 nu ma incanta foarte tare creionul negru pentru ochi insa daca ii sta bine de ce nu….

    1. hehe merci de comment ! sincer si mie-mi plac baietii metrosexuali, cat mai ingrijiti cu putinta, pensati, cu manichiura facuta,dati cu crema dar parca machiajul e prea de tot, nu mi-ar placea sa am un iubit sau un amic machiat

  2. Ei bine, eu sunt baiat(nu ma intreba cum am ajuns aici:))))) Un barbat e barbat si o femeie e femeie. Un barbat arata de o mie de ori mai bine nemachiat, pentru ca o parte importanta din frumusetea unui barbat este masculinitatea lui, iar machiajul il face sa si-o piarda( pana si cuvantul masculinitate e de gen feminim? abia acum mi-am dat seama:)))) Deci opinia mea: No make up for guys!

    1. merci de comment
      nici nu ma asteptam la un barbat la o alta parere :)) mie imi place cum arata machiati, dar nu mi-ar trebui unul prin preajma, adica sunt frumosi sa ii admir de la distanta dar atat :))

Lasă un răspuns

