Facebook Inspired Make-up

Mie una imi place sa pierd timpul pe Facebook uitandu-ma la profilul oamenilor pe care nu ii cunosc, in special al fetelor. Nu ma uit aproape niciodata la paginile prietenilor sau cunoscutilor, insa de multe ori mi-am gasit inspiratie in profilele unor fete necunoscute, poate din orase aflate la mare departare. Poate fi vorba de un citat inspirational, sau o combinatie vestimentare inedita.

Ultimul lucru care mi-a atras atentia este un make up. Un machiaj indraznet, dramatic, dar clasic in acelasi timp. Un smokye eyes cu codita si lipsit de punctul de luminozitate care se aplica in general in coltul intern al ochiilor. Mie una imi place foarte mult asa ca l-am recreat destul de usor si am fost incantata de rezultat, atfel incat l-am si scos deja in oras. Voi ce parere aveti despre acest machiaj ?

Inspiratie :

Rezultat :

Prima data am aplicat fond de ten pe pleoape. Am machiat mai intai ochii pentru a nu murdari tenul cu fard. Am aplicat fard negru mat de la Farmasi pe toata pleoape superioara apoi am desenat codita si am aplicat fard si pe ploeape inferioara pe linia genelor. Nu am folosit tus si creion doar pe conjunctiva superioara (pleoapa umeda). Apoi am trecut la machiajul tenului : fond de ten, pudra matifianta, bronzer, blush, corector si iluminator. Nu prea se vad din cauza faptului ca fotografia e facuta cu telefonul. Am conturat sprancenele cu creion maro si am aplicat fard argintiu si iluminator sub partea cea mai ridicata a sprancenei. In final am aplicat doua straturi de mascara si fond de ten pe buze. Un ruj colorat ar fi fost prea mult, avand in vedere ca ochii sunt machiati foarte puternic.

8 gânduri despre „Facebook Inspired Make-up

  1. Imi place foarte mult cum ti-a iesit machiajul, ai reusit sa il recreezi perfect, si eu sunt pasionata de machiaj si sa stii ca am sa incerc si eu acest machiaj, intr-adevar cu un ruj colorat ar fi fost prea mult

      1. Mă bucur să văd că blogul mai trăiește :D.
        Am avut impresia că e abandonat.
        Îl voi încerca neapărat, precum și eu sunt brunetă ca tine, părul cam tot așa, ar trebui să iasă ceva frumos :D.
        P.S: Sprâncenele sunt superbe, ai mers la un salon? ori singură le-ai făcut?
        P.P.S : Ești româncă, da?
        Sper că nu te superi că o moldoveancă, de peste Prut (Chișinău) comentează aici :D.

    1. daa, traieste blogul doar ca am absolvit facultatea si am fost ocupata tare cu alte chestii si l-am cam neglijat.
      nu m-am mai machiat asa din iarna, dar aseara mi-am amintit subit de el si m-am facut asa, dar cu gloss rozaliu pe buze si a fost un machiaj apreciat si de fete si de baieti deci merita incercat :))
      multumesc. sprancenele sunt „pictate” cu creion de sprancene de aia cred ca arata asa, ma duc la salon din cand in cand, o data pe luna sau o data la cateva luni in rest ma pensez eu singura.
      da, sunt romanca si eu zic ca vor moldovenii sunteti fratii nostrii deci nu e nici o problema !

Lasă un răspuns

