Review – Farmasi Gleam Rouge liquid lipstick

Tocmai mi-am cumparat al doilea ruj lichid Gleam Rouge de la Farmasi, lucru care nu mi s-a mai intamplat pana acum, mereu schimb marca sau culoarea rujului. In ceea ce priveste acest produs, in primul rand imi place foarte mult culoarea, un roz foarte dragut, nu neon, dar nici pal, ceva intre cele doua, si imi place si pretul atractiv de doar 14 ron.

Rujul lichid Gleam Rouge are o consistenta destul de lipicioasa, insa mie chiar imi place acest lucru pentru ca nu curge, nu e foarte lichid si il pot aplica mai usor decat un ruj sau gloss obisnuit. Eu am nuanta 11 si il folosesc la machiajele de zi, sau la machiajele de seara cand pun accentul pe ochi. Are o stralucire frumoasa, nu se aduna in pliurile buzei, insa pigmentul nu este deosebit de puternic.

IMG1570

IMG1574

//

Lasă un răspuns

