Cum am supravietuit Apocalipsei

Am scris articolul acesta anul trecut, dar, din pacate, se potriveste si acestui an.

21 mai 2011. Eu stau si scriu acest articol, iar in jurul meu e liniste si calm. Nu stiu care e situatia la voi, insa la mine nu e nicio urma de vreo apocalipsa, un foc,vreo furtuna, un Iisus. Nimic. Sa fiu eu de vina ? Sa fiu vreun supraom care a supravieuit Sfarsitului Lumii ? Neah, explicatia e simpla: antrenamentul ! Da, eu nu am supravietuit unei singure apocalipei ci chiar la 3 ! Hai sa ne amintim, prima (din timpul vietii mele) a avut loc in ’94, eu nu-mi amintesc dar nenea Harold Camping sustinea in 1992 ca in ’94 va veni sfarsitului lumii. Naspa de el. Urmatoarea a avut loc in 2000. Asta mi-o amintesc, aveam 10 anisori si imi cam tremurau genunchii cat cei din jurul meu numarau secundele ramase pana la miezul noptii, insa supriza, Judecata de Apoi nu a venit nici atunci. Azi istoria se repeta, si Apocalipsa din 21 mai nu a facut nicio victima. Asa ca stau si ma intreb, suntem noi a naibii de norocosi ? Sunt Apocalipsele astea versiuni cam vechi sau virusate si nu-si fac treaba ? Sau pur si simplu suntem creduli si ne lasam manipulati de niste batrani senili si plictisiti, care iritati de atata sah si dezlegat cuvinte incrucisate incearca un alt fel de joc, un joc de isterizare al maselor si de atragere masiva a atentiei. Partea proasta e ca ei castiga, iar noi pierdem, cel putin mijloacele mass media au fost demult vrajite de acest miraj al apocalipselor.

Adevarul e ca nimeni nu poate prevedea cand va veni acest “sfarsit al lumii”, daca va veni. Nici stiinta, nici religia; iar prin religie ma refer la preoti, calugari, oameni avizati si nu la vreun autoproclamat profet care uita cam des sa-si ia pastilele.

//

Lasă un răspuns

