XOXO

6 sezoane, 6 ani de zile si 121 de episoade; asta inseamna Gossip Girl in cifre. Pentru cei care nu au urmarit serialul, probabil, acesta pare doar o serie despre copiii fitosi si de bani gata din Manhattan, a caror singure interese sunt averea, petrecerile, moda si barfele; insa cei care am urmarit Gossip Girl, stim ca serialul reprezinta mult mai mult de atat.

Eu una pot sa spun ca, intr-un fel, am crescut alaturi de aceasta serie. Primul episod a fost transmis in septembrie 2007, exact cand eram eu in clasa a 11, deci de o varsta apropiata de cea a protagonistilor. Am avut de invatat de la fiecare personaj cate ceva, ca indiferent de cat de grea pare situatia nu trebuia sa abandonam si sa luptam pentru ceea ce ne dorim, pentru ca daca ne dorim si avem nevoie cu adevarat de un lucru intr-un final il vom obtine, ca nu e necesar ca lucrurile sa fie perfecte pentru ca viata sa fie frumoasa, ca trecutul trebuie sa ramana acolo unde ii este locul, in trecut si ca prietenia adevarata poate reprezenta cea mai puternica plasa de salvare chiar si de la cele mai infricosatoare caderi, dar cel mai important ca lucrurile materiale sau superficiale precum conturile de bani din banca sau gentile de designer nu inseamna nimic daca nu suntem bogati si in interior, daca nu avem sentimente pozitive care sa ne aduca cu adevarat linistea si fericirea, pe care, intr-un mod sau altul, o cautam cu totii.

2 thoughts on “XOXO

  1. si mie mi-a placut mult serialul, insa nicia cum nu am reusit sa vad ultima serie. Sper ca vara asta sa-mi fac timp sa revad juamtate din seria 5 ca sa-mi reimprospatez memoria si apoi sa-l termin.

Lasă un răspuns

