Photo diary : It’s the most wonderful time of the year

Sper ca v-ati distrat zilele acestea si ca nu v-ati stresat cu nimicuri, nu ati tinut diete sau la somnul de frumusete pentru ca doar odata pe an e Craciun si trebuie sa profitam din plin. In ceea ce ma priveste pe mine, acesta sarbatoare a fost oricum, numai plictisitoare nu. Am stat cu familia, cu prietenii, mi-am facut chiar si prieteni noi, am stat pe acasa, am dat o tura prin cluburi, dar si pe principalele artere impodobite ale orasului, am mancat si ne-am cinstit, pentru ca din ianuarie trecem la lucruri serioase…

IMG_0003

DSC07915

IMG_0021

DSC07960

IMG1599

IMG1580

DSC07947

IMG_0010

DSC07990

IMG_0030

//

Lasă un răspuns

