NOTW : Essence again

Dupa ce mi-am luat eu oja Essence Colour & Go, a fost musai sa isi ia si sora mea una. Ea a ales nuanta 120 – Cookie Love si am facut schimb. 120 e o culoare frumoasa, un caramel cu sclipiri discrete aurii, insa din pacate nu prea rezista pe unghii. Le-am facut luni si deja joi, cand am facut pozele, nu prea mai aveam unghie de pe care sa nu se fii dus un pic oja.

Exista si puncte pro, lacul se aplica foarte usor, nu face bule de aer si se usuca repede. Oja costa aproximativ 8 lei si in Oradea poate fi cumparat din magazinul Crisul, de la parter.

IMG_0063

IMG_0061

2 thoughts on “NOTW : Essence again

Lasă un răspuns

