NOTW + Review Miss Sporty Metal Flip

Am vazut aceasta gama, Metal Flip de la Miss Sporty, prezentata intr-o revista si a trebuit sa imi cumpar si eu neaparat o oja. Lacurile din aceasta gama metalizata sunt duochrome, adica in functie de lumina isi „schimba” culoarea. Eu mi-am cumparat nuanta Fiery Blaze numarul 040, care in functie de cum bate lumina, pare ba verde, ba mov, sau chiar maro.

Lacul se aplica usor, pensula fiind destul de lata, aproape ca cele de la essence. Se usuca repede, nu face bule de aer si e nevoie de doua straturi pentru a obtine o acoperire opaca. Despre rezistenta deocamdata nu va pot spune prea multe pentru ca abia azi am aplicat-o iar pretul e pana in 10 ron.

IMG_0120

IMG_0112

IMG_0113

//

2 thoughts on “NOTW + Review Miss Sporty Metal Flip

Lasă un răspuns

