Review gel anticearcan Aslavital MineralActiv

Am vazut pe site-ul Farmec gelul anticearcan MineralActiv de la Aslavital. Majoritatea comentarilor erau pozitive, cei care incercasera produsul il laudau, spunand ca primele rezultate se vad in doar cateva zile de folosire asa ca mi-am achizitionat si eu gelul din magazinul Central Cluj Napoca. A costa in jur de 22 ron (15 ml) si contine extract de argila, goji si acid ferulic.

Pe ambalaj scrie ca trebuie sa folosim gelul de 2 ori pe zi timp de 28 de zile pentru efecte vizibile. Din pacate eu nu am vazut nicio imbunatatire. Mi-am facut poze inainte, insa nu mai are rost sa imi fac si dupa pentru ca nu exista nicio modificare, cearcanele mele sunt la fel de pronuntate ca inainte desi am folosit produsul o luna de zi si l-am aplicat aproape in fiecare zi dimineata si seara prin masaj. Singurul lucru pozitiv e ca nu mi-a iritat pielea sau ochii.

Pentru mine acest produs s-a dovedit a fi un mare „fail”, ca urmare nu-l recomand, totusi, cine stie, poate pe alt ten si alt tip de cearcane functioneaza.

3 thoughts on “Review gel anticearcan Aslavital MineralActiv

  1. Și eu am folosit serul și nu am observat nici o îmbunătățire și eu cred că aveam și o reacție la el deoarece simțeam ca îmi arde pielea așa că am încetat să îl mai folosesc

    1. Credeam ca numai la mine nu functioneaza ca toti care comenteaza pe siteul Farmec sunt tare multumiti. Uneori si eu simteam ca mi se incalzeste pielea, dar nu pot sa spun ca ma deranja, cred ca asta inseamna ca functioneaza produsul :-?? sau poate e de la masaj

Lasă un răspuns

