Mythic Oil

Pana la urma  mi-am comandat Mythic Oil de la L’Oreal Professionnel pentru ca majoritatea review-urilor erau pozitive si era oferta pe Aoro. Se poate cumpara cu 39 ron, in general pretul pentru uleiul acesta ajunge pana la 100 ron si am primit cadou un balsam Salvatore Ferragamo Tuscan Soul. Pe saptamana viitoare va astept cu review-ul, la prima incercare uleiul nu incarca parul, il lasa discret si placut parfumat, foarte stralucitor si moale.

Update : review-ul este aici.
IMG_0202

//

7 thoughts on “Mythic Oil

  1. mmm..ma bate gandul sa imi dau si eu comanda.sti cumva daca e vreo optiune pe site unde pot sa vad toate produsele care sunt la oferta ?😕

      1. aa oki.mi-am dat si eu comanda mai devreme si mi-am facut si eu cont deci probabil voi primi si eu pe mail toate alea :))

Lasă un răspuns

