Review Mythic Oil – L’Oréal Professionnel


Acum ca am incercat si pe parul umed uleiul de par Mythic Oil de la L’Oréal Professionnel, despre care v-am povestit aici, va pot spune ce parere am despre el.

In primul rand face parul sa straluceasca, cam la fel ca parul fetelor din reclame la vopsele, sampoane etc, miroase placut,dar nu foarte puternic si nu ingrasa parul, insa ceea ce mi se pare cel mai interesant e ca varfurile, pe care intentionez sa le tai, nu mai par deloc despicate ci arata sanatos si sunt la fel de catifelate si moi ca restul parului, lucru de care nu am parte deobicei. Un alt lucru foarte bun a fost ca parul nu mi s-a incalcit, l-am pieptanat foarte usor dupa uscare, fapt care nu stiu daca se datoreaza exclusiv uleiului sau si noului balsam de la Garnier pe care scrie „easy detangling”. Oricum, parul nu s-a incalcit nici zilele urmatoare desi in ultimul timp aveam problema asta.

Ingredientele principale ale uleiului Mythic Oil sunt uleiului de avocado si seminte de strugure.

Pe scurt, plusurile si minusurile produsului ar fi :
+ miroase placut
+ lasa parul foarte stralucitor
+ hraneste si hidrateaza varfurile despicate
+ parul pare mai voluminos, mai des
+ firele nu se electrizeaza
+ parul este moale si catifelat
– se gaseste doar in salone si pe internet
– pretul poate depasi 100 ron

3 thoughts on “Review Mythic Oil – L’Oréal Professionnel

  1. buna! nu era necesar sa imi intorci like-uri dar multumesc.scuze ca ti-am dat atatea dar am gasit cateva (mai multe) articole interesante la tine si am vrut sa le am salvate undeva😀

Lasă un răspuns

