Quick outfit post

Am fost cam ocupata zilele acestea cu sesiunea, de aceea am cam neglijat blogul si probabil vor mai fi cateva zile fara postari, pentru ca azi maine incepe sesiunea de restante si mariri. Dar daca tot mi-am luat doua zile de vacanta, am zis sa va arat rapid o tinuta pe care am purtat-o la un examen. Imi cer scuze pentru calitatea slaba a pozelor.

IMG050 zz

IMG051

Random leather boots and leather bag / Orsay shirt / Custom made peplum skirt / H&m knee high socks

Lasă un răspuns

