Liebster Award

Am primit ieri o nominalizare pentru ”Liebster award – discover new blogs” de la Carmen de la Jurnalul lui Petit. Tin sa ii multumesc pe aceasta cale pentru ca s-a gandit la mine !

Asadar, regulile sunt urmatoarele :

  1. Numeste si multumeste persoanei/blogului care ti-a acordat premiul.
  2. Scrie unsprezece lucruri despre tine.
  3. Raspunde la intrebarile adresate si formuleaza un set nou de unsprezece intrebari pentru urmatorii nominalizati.
  4. Nominalizeaza noua bloguri pe care la admiri si au mai putin de doua sute de urmaritori.
  5. Anunta nominalizarea pe paginile fiecarui blog.

Unsprezece lucruri despre mine :

1.Nu suport sa beau cafea.
2.Desi studiez dreptul, mi-ar placea sa lucrez in domeniul jurnalismului, publicitatii, pr sau organizare de evenimente.
3.Nu mi-am vopsit niciodata parul.
4.Imi place la nebunie sa particip la concerte si evenimente de muzica electronica.
5.Culoarea mea peferata e movul, in varianta sa inchisa, profunda dar si in varianta deschisa si diafana, lila.
6. Folosesc aceiasi marca de parfum de 6 ani: Bvlgari Rosse Essentiel.
7.Nu am rabdare sa ma uit (aproape) la niciun film.
8.Am invatat singura sa lucrez in HTLM.
9.Imi place foarte mult engleza si cochetam la un moment dat cu ideea de a imi da examenele de traducator.
10.Ma consider norocoasa pentru ca am unii dintre cei mai faini colegi de facultate.
11.Imi plac foarte mult animalele si pana prin liceu mi-am dorit sa fiu medic veterinar.

Intrebarile adresa de Carmen

„Ce preferati : cafea sau ceai ?”
Ceai, nu beau niciodata cafea.

„Care a fost cea mai inspirationala imagine pe care ati vazut-o pana acum ?”
Din pacate nu imi vine nici una in minte, deci probabil nu am vazut-o deocamdata.

„Care este orasul preferat pe care ati dori sa-l vizitati ?”
Amsterdam.

„Va plac drumetiile de munte ?”
Nu, deloc.

„Daca ati scrie o carte, cum s-ar numi, respectiv ce ar contine ?”
Suna ciudat, dar de cativa ani m-am gandit ca mi-ar placea sa scriu p carte despre cocktailuri, despre reteta si modul lor de preparare. Probabil s-ar numi ceva de genul „Arta intr-un pahar.”

„Cum ar arata casa ideala ?”
Ar trebui sa aiba etaj, geamuri mari, pana in parchet, decorata in stil minimalist, mult alb, dressinguri mari de genul acela in care poti intra, ar avea o piscina, gradina nu prea mare, neaparat macar un caine si o pisica, iar dormitoarel ar fi intr-un stil mai opulent probabil colorate mai puternic, mov, rosu, auriu.

„Care este (sau sunt) hobby-ul (respectiv hobby-urile) practicate ?”
Imi place sa scriu pe bloguri (am doua), imi plac sa-mi fac manichiura in moduri cat mai inedite, desi nu ma pricep foarte bine, imi place sa ma uit la seriale.

„Ce cuvant va caracterizeaza cel mai bine ?”
Optimismul (invatat, nu nativ).

„Vorbind de cuvinte, scrieti primul cuvant care va trece prin minte :”
Casa, in sensul de camin.

„Daca ati fi un parfum, care ar fi aroma care v-ar caracteriza ?”
O aroma diafana de trandafir.

„Curiozitatea este una dintre cele mai importante trasaturi ale fiintei umane, asadar, ce intrebare mi-ati adresa ?”
Curiosity killed the cat. Probabil te-as intreba, ce anume te-a determinat sa iti faci un blog ?

Intrebarile formulat de mine pentru nominalizatii mei :

1.Care este citatul tau preferat ?
2.Ai vreun animal de companie ?
3.Crezi in Dumnezeu ? Dar in reglie ?
4.Care zi a saptamanii e preferata ta ?
5.Crezi in dragoste la prima vedere ? Ti s-a intamplat ?
6.Exista coincidente sau fiecare lucru sa intampla cu un motiv ?
7.Care ar fi job-ul tau de vis ?
8.Care e filmul tau preferat, all time ?
9.Daca ai putea alege in ce perioada sa te nasti, ce perioada/secol ai alege ?
10.In general, sarbatoresti Valentine`s Day si/sau Dragobetele ?
11.Daca ai fi supererou, ce superputere ti-ar placea sa ai ?

Nominalizari

Beauttyglam
Blog de dat cu capu`
Chilipiruri adunate
Ipunct
Lucy Visinescu
Love is blue
Paul`s Blog
Nice and calm
Zeinep

Din pacate, pot sa aleg doar 9 bloguri pentru a le nominaliza la Liebster Award. Urmaresc mai multe bloguri interesante, insa le-am ales pe aceastea pentru ca acopera domenii variate.

12 thoughts on “Liebster Award

  1. Mi-a placut cum ai formulat articolul, respectiv intrebarea numarul 11 😀
    Ce m-a determinat sa imi fac blog ? De cand eram mica imi placea sa scriu aproape zilnic in jurnal, toate gandurile, toate lucrurile personale se aflau acolo. La un moment dat, cineva m-a intrebat de ce nu imi creez un blog, desigur ca mi s-a parut total aiurea, ”De ce as crea un blog ?”, insa cu cat desenam mai mult, scriam in jurnal, incepea sa-mi surada ideea de a face un blog tot mai mult. Asadar incet de la mica mea pasiune de a scrie si de a impartasi micile povesti ale lui Petit si putin din arta lui Petit s-a nascut blogul.

Lasă un răspuns

