Quick outfit post : Midi

Eu sunt mare amatoare de muzica electronica asa ca aseara am fost la gig-ul lui Paco Osuna din clubul clujean Midi. M-am imbracat cam cum se vede in poze, plus un ceas, cercei cu pene si lantisor discret cu strasuri.

Din pacate mi-am uitat aparatul foto in Oradea, asa ca pozele sunt cam slab calitativ, mai ales ca nu am lumina mare in camera, iar cu blitz nu se vede asa bine.

In ceea ce priveste make up-ul nimic special, buze visinii si ochi machiati in stilul inverted smokey eyes, adica ploeapa de jos conturata puternic cu maro inchis, iar cea de sus naturala, cu niste umbre discrete in pliul ploeapei.IMG031

IMG030

2 thoughts on “Quick outfit post : Midi

Lasă un răspuns

