Gogoasa pentru coc

Am vazut prin magazine si pe internet, aceste gogoase pentru cocuri, insa cum nu pricep deloc la aranjat si coafat parul, m-am ferit de ele. Totusi azi m-am „sucit” si am zis sa-mi cumpar un doughnut din asta pentru ca vazusem de curand doua tutoriale care mi-au aratat ca e chiar usor sa le folosesti.

Mi-am cumparat gogoasa de la H&M, costa 13 ron. Sunt disponibile trei marimi, cred se aleg in functie de lungimea parului, si patru culori : blond, saten, castaniu si brunet. Eu am cea mai mare marime, pe blond, insa nu e o problema pentru ca daca aranjez parul bine se acopera complet.

IMG_0315

Acum vine si partea interesanta : cum folosim acest accesoriu. Foarte usor. Facem o coada de cal, unde vrem sa avem cocul, trecem coada prin gogoasa si apoi rasfiram parul peste gogoasa pentru a o acoperi complet. Punem un elastic deasupra ca parul sa stea frumos peste doughnut si adunam cositele ramase libere, le infasuram de jur imprejurul cocului si le fixam cu agrafe „bobby pins”. Parul ramas liber dupa ce punem elasticul il punem impleti si apoi infasura in jurul cocului pentru o coafura mai romantica.
IMG_0309 IMG_0310 IMG_0306
Cam asa arata rezultatul primei mele intalniri cu gogoasa pentru coc. Pentru ca imi place acest tip de coafura, voi mai exersa, vorba aia repetitia e mama invaturii, pana voi avea si eu un coc demn de scos in lume. Daca explicatiile nu sunt suficient de clare, v-am pus mai jos un tutorial fotografic sa va faceti o idee despre cum se foloseste doughnut-ul; oricum youtube-ul e plin de astfel de tutoriale (click pe poza pentru a o mari).

Lasă un răspuns

