Review Crema iluminatoare pentru fata ELF

Mi-am cumparat mai mult de curiozitate un Shimmering Facial Whip de la ELF sa vad si eu ce anume face un iluminator. Costa doar 9 lei (9.5 g) asa ca merita incercat. Produsul se gaseste in 6 nuante pe site-ul www.eyeslipsface.com.ro. Eu am pe alb, adica Spotlight si momentan sunt la al doilea tub.

Pentru pretul modic pe care il are eu consider ca isi face treaba foarte bine. Fulgii de sclipici nu sunt mari astfel ca arata natural aplicat pe ten, ilumineaza discret fata, nu imi irita deloc tenul si are un parfum citric discret dar care nu ma deranjeaza. Singurul incovenient este ca e un pic cam lichid, asa ca eu scutur tubul inainte de a-l folosi si aplic pe podul palmei, iar de acolo iau cat am nevoie folosind degetul sau o pensula. In general il aplic pe partea cea mai inalta a pometelui si uneori sub spranceana sau in arcul lui Cupidon.

Per total e un produs bun, cu amendamentul ca are o consistenta prea lichida. Dureaza cateva ore, din pacate nu as putea spune cu exactitate cate. Eu va recomand sa il incercati.

IMG_0338

Fara blitz.

IMG_0340Cu blitz.

2 thoughts on “Review Crema iluminatoare pentru fata ELF

  1. Cand mi-am facut prima comanda pe elf imi doream un iluminator ieftin (nu dispuneam de multe finante) si oscilam intre batonul 3 in 1 pentru ochi, buze, fata si crema careia i-ai facut tu review. Dupa ce ti-am citit review-ul chiar imi pare rau ca n-am ales crema… Batonul este o porcarie!

    1. eu de principiu nu sunt fana produselor mai multe in 1, adica ori e bun pentru buze ori pentru pometi etc, mi greu sa cred ca ceva poate fi potrivit pentru mai multe zone, asa ca nu stiu despre ce baton vorbesti😛
      iluminatorul asta e ok, adica imi place cum arata si nu mi-a creat neplaceri dar cam curge asa ca poate fi greu de aplicat,

Lasă un răspuns

