Review Farmasi corector lichid Camouflage

Mi-am luat un corector lichid mai deschis special pentru zona cearcanelor pentru ca Affinitone-ul de la Maybelline nu prea facea fata. A costat 12 lei, este disponibil in 5 nuante, eu am nuanta a doua cea mai deschisa, si il puteti achizitiona de la standurile Farmasi din marile centre comerciale sau magazine cu produse destinate ingrijirii si frumusetii.

Imi place ca acest corector are in capat o pensula, produsul curge direct prin ea astfel ca aplicarea se face mai usor. Cearcanele mele arata mai bine, insa din pacate nu au disparut ca prin minune asa ca as spune ca produsul are o acoperire medie. Il folosesc si pe capilare sparte sau alte mici defecte ale tenului pentru ca arata natural si nu incarca fata. Eu il aplic inainte de a folosi fond de ten.

Per total sunt multumita de produs, are o consistenta ok, textura usoara, un miros placut, dar foarte, foarte discret si nu mi-a iritat tenul. Probabil pe viitor il voi cumpara din nou, chiar inca sunt in cautarea unui corector care sa-mi acopere complet cearcanele.

Lasă un răspuns

