Nail polish collection

IMG_0581xx

Anul acesta nu prea mi-am lacuit unghiile, din comoditate, dar si lipsa de inspiratie. Parca le-as face portocalii, dar vremea de afara ma obliga sa ma reorientez spre ceva mai potrivit cu sezonul (inca) rece. M-am gandit si la un half moon manicure cu negru si sclipiciul favorit, dar nu am rabdare sa astept sa se usuce lacul pana sa aplic benzile acelea ajutator si apoi din nou sa stau fara sa fac nimic, astept sa se usuce si sclipiciul pentru a pueta inderparta benzile in siguranta. Poate totusi ar arata mai bine o manichiura marmorata, dar din nou intervine lipsa de inspiratie, oare ce combinatie ar arata la fel de bine ca portocaliul-albastru, singura combinatie cu care am mai experimentat.

Voi cum faceti unghiile saptama aceasta ? Sau cum le aveti pictate chiar in acest moment ? Chiar mi-ar prinde bine cateva idei !

Lasă un răspuns

