Reduceri DM

Am avut dimineata ceva treaba la facultate si aflandu-ma la vreo 5 minute de DM-ul din centru am zis sa fac o vizita si bine am facut pentru ca au cateva oferte speciale. Mi-am cumparat o crema, care era planificata de cateva zile si bonus ca sa profit si eu de reduceri, o oja.

IMG_0637Aveam nevoie de o crema de corp si citesc niste review-uri pozitive despre aceasta lotiune de la Garnier, Intensive 7 Days Soothing Lotion. Flaconul de 400 ml costa 23 de lei, insa am luat-o cu pretul redus de 16 ron. Review in cateva zile.

IMG_0638

Lacul de unghii L’Oreal Color Richie este redus de la 17 lei la 9,5 si de curiozitate mi-am cumparat unul; produsele de par L`Oreal sunt bune, sa vedem daca voi spune acelasi lucru si despre oja. In cateva zile review si pentru acest produs.

IMG_0640

Lasă un răspuns

