Review Gliss Satin Relax Conditioner

Mi-am cumparat acest balsam pentru ca vroiam sa incerc ceva nou si pe el scria „Combability & Anti-Frizz” adica pieptanare usoara si antielectrizare, iar eu avusesem la un moment dat o mare problema cu incalcirea exagerata a parului. De asemenea contine un complex de cheratina lichida, care este un ingredient foarte laudat in industria produselor destinate ingrijirii podoabei capilare.

Initial am crezut ca nu prea face ceea ce promite, insa dupa mai multe spalari chiar pot spune ca parul  meu se piaptana si se descalceste mult mai usor ca inainte.  Alt lucru care mi-a placut e mirosul, care e interesant si destul de persistent. Insa, per total, am sentimente amestecate in ceea ce priveste acest produs. Am observat ca parul nu e la fel de stralucitor si moale ca atunci cand folosesc alt balsam de exemplu Garnier sau Pantene, insa in timp am ajuns la concluzia ca acest fapt se datoreaza apei dure de la Cluj. Indiferent ce produse folosesc in Oradea si in Cluj, parul mereu va arata mai bine dupa ce il spal in Oradea. Adevarul e ca si gustul apei din Cluj e mult mai neplacut. Deci review-ul meu nu poate fi unul perfect obiectiv.

Per ansamblu e un balsam ok, nu mi-a provocat neplaceri, insa nici nu am observat vreo imbunatatire in aspectul parului, are un pret mediu, pe care din pacate nu mi-l amintesc exact, insa ca sa imi fac o parere mai obiectiva cred ca trebuie sa il duc in Oradea sa vad cum isi face treaba cu o apa mai putin dura.

Voi ati incercat balsamul de la Gliss, Satin Relax ? Cum vi se pare ?

Lasă un răspuns

