Review Garnier Intensive 7 Days Soothing Lotion

Exista mai multe variante ale acestei lotiuni, cu mango, unt de cacao etc, insa eu am ales-o pe cea cu miere pentru ca mi se pare ca are parfumul cel mai placut. Din pacate mirosul nu este unul foarte persistent. Flaconul are 400 ml si costa aproximativ 23 de lei ( eu l-am luat cu 16 lei de la DM).

Imi place acest lapte de corp pentru ca se absoarbe repede si nu lasa o pelicula grasa pe piele. Producatorii ne promit o hidratare ce se simte si la 7 zile dupa aplicare, insa nu stiu cine sta atat fara sa faca dus pentru a-si putea forma o parere obiectiva. Totusi, trebuie sa recunosc ca efectele cremei se simt mult mai mult timp decat ale altor creme, de exemplu am folosit produsul vineri seara si duminica seara inca am pielea mai fina, catifelata si stralucitoare decat cum o aveam inainte sa folosesc lotiunea de la Garnier.
In concluzie recomand acest produs, miroase bine, hidrateaza si catifeleaza pielea si ii ofera un aspect mai sanatos, un pic satinat si nu trebuie sa astepti o vesnicie pana sa se absoarba. Totusi, nu cred ca ar face fata unei pieli foarte uscate, chiar daca pe ambalaj scrie ca este destinat pielii uscate si sensibile.

//

Lasă un răspuns

