In razboi cu celulita

Conform unei pareri populare celulita „ataca” doar femeile cu un exces de kilograme. In realitate, celulita e o conditie care nu tine cont de numarul de kg pe care le are o persoana, nici de varsta acesteia, majoritatea femeilor, adica 8 din 10 dintre acestea suferind de aceasta „boala”.

Pentru ca nu am cel mai sanatos stil de viata, am si eu parte de acesta probleme si m-am hotarat sa va impartasesc experienta mea cu diferite „leacuri” contra celulitei. Sincer, nu am acordat niciodata o atentie deosebita acestui subiecte, mai degraba am fost preocupata de scazutul in greutate si mai putin de fermitatea pielii.

In generala si in liceu eram cam obsedata de slabit. Pe langa diete am apelat si la sport, mergeam la sala sau la alergat pe malul Crisului. Asta ar fi primul tratament contra celulitei : sportul. Functioneaza, daca te tii de treaba, incet, dar sigur scapi si de celulita; problema e ca daca iei o pauza de la miscare, celulita revine in forta.

Pentru ca nu ma puteam tine mai multe de 3 luni de sala, am abandonat sportul. Anul trecut, am decis sa merg la masaj anticelulitic, mai mult de curiozitate. V-am povestit despre experienta mea de la salon aici. Adevarul e ca si acest tratament da rezultate, personal chiar nu ma asteptam. Dar si aici e nevoie e consecventa, macar 2-3 sedinte pe saptamana si apoi sedinte de intretinere. Eu am inceput tratamentul la sfarsitul verii, mergeam la un salon in Baile 1 Mai din Bihor, iar din octombrie a trebuie sa merg la Cluj la facultate, astfel ca nu faceam sedintele cat de des trebuia. Apoi am avut unele probleme de santate, au venit si sarbatorile si am abandonat tratamentul. Nu am scapat complet de celulita, dar aspectul pielii s-a imbunatatit vizibil si nu s-a degradat nici la cateva luni dupa ce am facut masajele.

Desi anul acesta nu am mai facut sport si nu am tinut diete, am slabit destul de mult, chiar mi-a zis un admirator intr-un local ca sunt „slabuta”, lucru care pe mine m-a incantat peste masura :)) . Am incercat sa mananc mai putin si sanatos, adica si legume si fructe,care sincer nu imi plac in mod deosebit, fast food doar de vreo doua ori pe luna, patiserie foarte rar, la fel si paine, dupa care oricum nu ma omor. Am observat ca s-a redus si aspectul celulitei. Avand in vedere ca nu am facut nimic deosebit, cred ca si adoptarea unei alimentatii cat de cat sanatoasa ajuta mult in lupta cu celulita. De asemenea, pe fese si picioare, fac dusuri alternative. Baile scotiente reprezinta un tratament la indemana oricui, rapid si ieftin pentru fermitatea pielii.

In concluzie, chiar daca celulita e un dusman aprig, ea poate fi invinsa. Cred ca secretul sta intr-un stil de viata sanatos, adica o dieta echilibrata, fara excese si care sa contina „de toate”, neaparat 2 litri de apa plata pe zi si miscare, in ce forma ne place noua, fie ca mergem la sala de fitness sau facem plimbari si urcam scarile, asa cum fac si eu. De asemenea ajuta si masajele efectuate de un profesionist. In ceea ce priveste cremele, nu am experimentat cu ele, insa daca voi le-ati incercat va invit sa imi impartasiti povestea voastra la comentarii.

Lasă un răspuns

