Stickerele Get Glue si mania check in-urilor

Nu mai e doar o moda, ci a devenit o obisnuinta cotidiana sa ne dam check in peste tot unde mergem. La sala sa vada fetele ca suntem mari sportivi, in restaurante sa vada prietenii ca ne plac doar mancarurile rafinate si la scoala sa vada parintii ca nu tragem chiulul sau chiar la biserica; inca nu am identificat motivul, chiar nu cred ca Dumnezeu isi ocupa timpul cu Facebook, dar cert e ca am vazut si check in-uri in lacasurile de cult.

Nu ma intelegeti gresit. Nu am nimic cu oamenii care isi dau check in (da stiu ca repet obsesiv, dar chiar nu am gasit un sinonim) sau cu aplicatia in sine. Ma etichetez si eu la evenimente sa vada dusmanii ca imi merge bine in timp ce ei isi petrec seara in fata calculatorului, sau la facultate pentru ca eu chiar sunt mandra de specializarea pe care mi-am ales-o sau pentru ca uneori, recunosc, ma mai plictisesc si eu (chiar foarte tare la materiile care au legatura cu dreptul international), iar un check in e aducator de likeuri, un motiv numai bun pentru a mai zabovi cateva momente pe Facebook.

Insa, spre deosebire de majoritatea utilizatorilor de retele sociale, eu practic si un alt fel de check in, si anume cel disponibil pe Get Glue. Aici nu indici locurile in care iti petreci timpul ci filmele si serialele pe care le urmaresti. Cu ceva timp in puteai arata si ce muzica asculti in acel moment sau ce joc joci. Eu postez de pe laptop, dar exista aplicatia si pentru mobil si tableta, astfel ca va puteti da check in la filmul pe care tocmai il vizionati la cinema si puteti citi comentariile celor care il urmaresc in acelasi timp. La mai multe check in-uri primiti tot felul de stickere, de exemplu „Super fan” „Hollywood intern”.

Acum cateva saptamani, site-ul ma anunta ca am suficiente stickere si pot sa le primesc acasa. Asa ajungem si la motivul care m-a facut sa scriu acest articol. Am selectat eu abtibildurile preferate, am completat adresa pe site, am citit mailul prin care ma anuntau ca dureaza pana la o luna pana soseste coletul si… am uitat complet; pana cand m-am trezit cu un plic expediat din Malmo (Suedia) si doi parinti tare curiosi si intrigati de scrisoarea mea misterioasa. Sincer nu ma asteptam ca Get Glue, o companie based in New York sa imi trimita stickerele tocmai in Romania, mai ales intr-un timp mult mai scurt decat mi-au spus ei.

Nu am lipit abtibildurile pana acum pe nimic, mi se pare o activitate pentru copii, dar in acelasi timp cred ca e dragut ca un site iti recompenseaza timpul petrecut pe pagina lor. Daca esti fan adevarat e simpatic sa ai stickere cu serialele tale preferate, in cazul meu American Horror Story si Pretty Little Liars. Daca as primi si un abtibild cu Josh Henderson (John Ross din Dallas) as fi fana numarul 1 Get Glue pentru totdeauna !

Voi ce parere aveti, vi se pare o idee buna sa va dati check in la filmele urmarite sau sa vedeti la ce seriale se uita prietenii vostri in acest moment ? V-ar bucura sa primiti o mica supriza de la un website pe care il accesati sau nu va pasa de lucruri de acest gen ?

Lasă un răspuns

